Home / Service
Serviceafdeling +4571996800
E-mail service@effimat.com
Åbningstider
Mandag-torsdag 07.00-15.00
Fredag 07.00-14.30
Wear and tear is an inevitable consequence of daily operation. Therefore, scheduled servicing and maintenance is a significant factor to keep your EFFIMAT solution in good shape for the future.
A tailored EFFIMAT service agreement for scheduled services at fixed rates is your assurance of a well-maintained storage solution in tip-top condition, performing at its best.
I den daglige drift af din lagerløsning er værdien af reservedele ofte undervurderet. Manglende prioritering af reservedele kan ende med at blive dyrt.
For at undgå, at den mindste del viser sig at være den mest omkostningsfulde – og for at opretholde et højt niveau af oppetid og produktion – anbefaler vi, at du lagerfører en anbefalet reservedelspakke. Den dækker de mest kritiske dele for at holde alt kørende glat.
Vores teknikere og ingeniører står klar med support 24/7/365.
PLC-specialister kan hjælpe dig døgnet rundt. Med fjernsupport er du garanteret den bedste hjælp til at holde produktionen kørende – hele tiden.
EFFIMAT 24/7-aftalen garanterer dig online support, når du har brug for det. Du har også mulighed for telefonsupport til mekaniske og elektriske installationer.
EFFIMAT Storage Technology A/S
Emil Neckelmanns Vej 15C-D
DK-5220 Odense SØ
Tel. +45 7199 4800
info@effimat.com
CVR 34046468